Najczęściej zadawane pytania

Jeśli dokonali Państwo rezerwacji i uiścili płatność, to powinni Państwo otrzymać na podany podczas dokonywania rezerwacji adres e-mail potwierdzenie rezerwacji. Jeśli go Państwo nie otrzymali, to prosimy o kontakt na adres kontakt@zdrojowisko.pl

Jeśli dokonali Państwo rezerwacji i uiścili płatność, to powinni Państwo otrzymać na podany podczas dokonywania rezerwacji adres e-mail potwierdzenie rezerwacji. Jeśli go Państwo nie otrzymali, to prosimy o kontakt na adres kontakt@zdrojowisko.pl

Potwierdzenie rezerwacji otrzymają Państwo niezwłocznie po potwierdzeniu wpłynięcia płatności za rezerwację na konto Administratora.

Potwierdzenie rezerwacji otrzymają Państwo niezwłocznie po potwierdzeniu wpłynięcia płatności za rezerwację na konto Administratora.

Umowa zakupu Pakietu zdrowotnego zawierana jest wyłącznie między Partnerem a Rezerwującym. Administrator nie jest jej stroną, dlatego faktura może być Państwu wystawiona przez Uzdrowisko po zakończeniu pobytu.

Rezerwujący może bezpłatnie anulować dokonaną rezerwację nie później niż na 21 dni przed datą rozpoczęcia pobytu. W tej sytuacji administrator jest zobowiązany do zwrotu pełnej kwoty pobranej płatności.

Cena za Pakiet zdrowotny ustalana jest przez Uzdrowisko. Dokonując rezerwacji za pośrednictwem Zdrojowisko.pl, uiszczają Państwo opłatę rezerwacyjną w wysokości pełnej ceny za pobyt. Zdrojowisko.pl nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za dokonanie rezerwacji.

Celem rezerwacji niestandardowego terminu prosimy o bezpośredni kontakt na adres kontakt@zdrojowisko.pl

Jeśli chcą Państwo zmodyfikować przedstawioną na platformie Zdrojowisko.pl ofertę, to prosimy o kontakt na adres kontakt@zdrojowisko.pl

Jeśli posiadają Państwo niestandardowe wymagania odnoście rezerwacji, to prosimy o kontakt z nami na adres kontakt@zdrojowisko.pl

Tak. Obiekty, które wystawiają pakiety zdrowotne są dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Mimo wszystko prosimy o kontakt bezpośrednio z Uzdrowiskiem, aby ustalić konkretne potrzeby i udogodnienia.

W pierwszej kolejności należy upewnić się w internetowym systemie bankowym swojego banku, czy przelew nie został zrealizowany. Jeśli nie, to należy dokonać ponownej zapłaty.

Zdrojowisko.pl nie ponosi odpowiedzialności za warunki działania dostawców Internetu i skutki braku sygnału internetowego. Zdrojowisko.pl nie odpowiada także za działania operatorów płatności i systemów bankowości elektronicznej, z których korzystają Rezerwujący poprzez platformę Zdrojowisko.pl

Jeśli posiadają Państwo dokumentację medyczną prosimy o jej zabranie do uzdrowiska. Wymagania odnośnie dokumentacji zależą od Pakietu medycznego, jaki Państwo rezerwują. Najlepiej przed wyjazdem skontaktować się bezpośrednio z uzdrowiskiem, w celu uzgodnienia czy i jakie badania powinni Państwo wykonać przed rozpoczęciem pobytu, tak aby otrzymać optymalne zabiegi lecznicze.

Zabiegi i terapie oferowane w poszczególnych Pakietach zdrowotnych mogą Państwo skonsultować z lekarzem w pierwszym dniu pobytu. Przeciwskazania odnośnie korzystania z zabiegów mogą Państwo także omówić bezpośrednio, kontaktując się z Uzdrowiskiem.

Większość uzdrowisk oferuje możliwość wykonania dodatkowych badań lekarskich. Ceny poszczególnych badań mogą Państwo sprawdzić, kontaktując się z Uzdrowiskiem, w którym chcą Państwo zarezerwować pobyt.

Tak, w większości dostępnych Pakietów będzie możliwość, a często nawet obowiązek skonsultowania z lekarzem terapii i zabiegów.

Jeśli są Państwo zainteresowany otrzymywaniem newslettera Zdrojowisko.pl prosimy o wysłanie informacji zawierającej zgodne na otrzymywanie newslettera na adres kontakt@zdrojowisko.pl

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie albo masz dodatkowe lub niestandardowe wymagania czy potrzeby, to prosimy o kontakt na adres kontakt@zdrojowisko.pl